پیشنهادات برای خلاص کردن مادران

a-2-1c-400x267

5 پیشنهادات برای خلاص کردن مادران

از دست بچه های مشکل پسند

 

هر کودکی مرحله غذا خوردن مشکل پسندانه و سخت گیرانه را طی می کند. خبر خوب آن است که دوره او معمولاً طبیعتی موقتی دارد. با این حال آنچه والدین باید مراقب آن باشند، موقتی یا دائمی بودن این مرحله نیست، بلکه مصرف رژیم غذایی متعادل می باشد. با کمک روش های زیادی می توان مطمئن شد که کودک با دریافت مواد غذایی صحیح، به سالم ترین شکل ممکن  رشد کرده و رشد سالم و شادش را حفظ می کند. در قسمت ذیل مولفیکس پنج پیشنهاد مطرح می کند تا بدین وسیله مطمئن شود که کودک شما غذاهایی را می خورد که حتی نمی خواهد به آنها چشم بدوزد و بدین طریق رشد سالم و شادش را ادامه می دهد.

 

1) تداوم دادن غذاهایی که کودک دوست ندارد

 

غذایی که کودکتان از خوردن آن امتناع می کند یا حتی سعی می کند آن را در منوی منظمتان نپذیرد را برندارید. دادن یک غذا در فواصل منظم را ادامه دهید. مطالعات پژوهشی نشان می دهد کودکان بیشتر غذاهایی را دوست دارند که قبلاً 15 تا 20 بار دیده اند. یک نکته مهم که باید در مورد آن دقت کرد، آن است که دادن مکرر یک غذا نباید با اصرار صورت بگیرد. کودکان را مجبور به خوردن غذا نکنید؛ به او غذا بدهید، اما بفهمید آیا از پذیرفتن آن امتناع می کند یا خیر.

 

2) در پنهان کردن یک خبره باشید

 

شمامی توانید غذاهایی که به طور کلی دوست ندارد بخورد، مثل اسفناج، گل کلم، و بروکلی را ابتدا با ریختن آنها در مخلوط کن، به مواد غذایی دیگر اضافه کنید. شما با مخلوط کردن این مواد غذایی با مواد غذایی دیگر، می توانید مزه اقلام غذایی مغذی که کودک شما در مورد آنها مشکل پسند است، را پنهان کرده و مطمئن شوید آنها از برنامه غذایی سالم بهره می برند.

 

3) او را در تهیه غذا شرکت دهید

 

به کودکتان اجازه دهید در حین پخت غذا به شما کمک کند و میز شام را آماده کند. شما می توانید سبزیجات گوناگونی در باغچه یا گلدان های روی بالکن پرورش داده و غذاهایتان را با سبزیجات تازه جمع آوری شده از باغچه بپزید. با این کار خواهید دید غذاهایی که به شما در تهیه و تدارک آنها کمک می کند را دوست خواهد داشت.

 

4) در مورد برخی از محدودیت ها سختگیر باشید

 

اگر کودک شما به خوردن فست فود علاقمند است، یک شب در هفته همبرگر را به منو اضافه کنید. کلید موفقیت سرو کردن برگرهای خانگی می باشد. شما می توانید نوع فست فود را در خانه با استفاده از ترکیبات مغذی برای رشد کودک، به صورت خوشمزه و سالم تهیه کنید.

 

 

5) فرصت انتخاب های گوناگون به او بدهید

 

مغذی بودن غذاهایی که کودک شما می خورد، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. آنها ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدنشان را از مواد مغذی مصرفی دریافت می کنند. این امر مستلزم عرضه جایگزین های جدید و متنوع برای مشکل پسندان می باشد. شما می توانید اقلام غذایی که کودک شما در مورد آنها مشکل پسند و سخت گیر است را با مواد محتوی این مواد مغذی عوض کنید. به طور مثال، دادن فلفل قرمز شیرین به کودکی که پرتقال دوست ندارد، نیازهای ویتامین C بدنش را تامین خواهد نمود.

 

منبع مطلب: شبکه ZNN www.znnnetwork.com

 

 


replika saat
hublot replika saat"
antalya lazer epilasyon
antalya cilt bakımı
astropay kart bozumu
astropay
astropay kart bozumu
astropay
Access denied | link.seocenter.xyz used Cloudflare to restrict access

Error 1005 Ray ID: 47a9f6e4436164c9 • 2018-11-16 12:29:39 UTC

Access denied

What happened?

The owner of this website (link.seocenter.xyz) has banned the autonomous system number (ASN) your IP address is in (24940) from accessing this website.