راه حلهای سرگرم کننده و جالب

c-8-1a-400x267

 

راه حلهای سرگرم کننده و جالب

 

کالسکه بچه را به دستگاه بدنسازی تبدیل کنید

 

 

مادران امروزی از این حقیقت آگاه هستند که شادی کودک آنها کاملا به شادی آنها بستگی دارد. همانگونه که شما با شادی کودکتان شاد می شوید، شاد بودن شما، حالت و شادی کودکتان را بهبود می بخشد. میتوانید با اختصاص زمان برای خود، علاقه نشان دادن به سلامتی تان و مشغول شدن به علاقه هایتان، احساسات مثبت را در خود تقویت کنید.

 

راه دیگر بدست آوردن احساسات مثبت، انجام فعالیتهای ورزشی است. انجام ورزش، ترشح اندروفین و سروتونین ها را که اصطلاحا «رضایت دونده» نامیده میشود افزایش میدهد که احساسی از شادی و رضایت است و کمک میکند خود را کامل و سالم حس کنید. صرف نظر از سن کودکتان، همیشه میتوانید برای ورزش وقت کنار بگذارید. علاوه بر آن، میتوانید کودکتان را هم به برنامه ورزش تان اضافه کنید. او را در کالسکه اش بنشانید و یا بیرون بروید یا در خانه بمانید. این تمرینات ساده، خون را به بدن شما پمپ میکند در حالیکه کودکتان هم در کالسکه اش لذت میبرد.

 

 

هل دادن و کشیدن

 

بایستید و پاها را به عرض شانه ها باز کنید. دستهایتان را روی میله دسته کالسکه قرار دهید، هل دادن و کشیدن کالسکه را شروع کنید. اگر کودکتان رو به شما نشسته است، میتوانید این فعالیت را به کاری که برای هر دو شما سرگرم کننده است تبدیل کنید. در روز اول، این حرکت را 15 بار تکرار کنید و در روزهای بعد هر روز 5 بار به آن اضافه کنید.

 

بلند کردن پا

 

برای گرم کردن پاهایتان و همزمان انجام تعدادی تمرینات کاردیو، دستهای خود را روی میله دسته کالسکه قرار دهید و پای راست خود را بصورت کشیده به سمت پهلو و بدون خم شدن زانو بلند کنید و 10 بار تکرار کنید. همان حرکت را با پای چپ خود تکرار کنید. در روزهای بعد، هر روز 5 بار به هر پا اضافه کنید.

 

 

جمع کردن پاها به جلو و عقب

 

دستهای خود را روی میله دسته کالسکه قرار دهید. در حالیکه کالسکه را به سمت جلو هل میدهید، یک قدم به جلو با پای چپ بردارید و برای تشکیل زاویه 90 درجه با هر دو پا، هر دو زانو را خم کنید. پای چپ شما باید بخوبی روی زمین محکم شود و زانوی چپتان در بالا بماند. انگشتان پای راستتان باید زمین را لمس کنند و زانوی راستتان باید تا نقطه ای که تقریبا زمین را لمس کند پائین آورده شود. سپس بایستید، کالسکه را به عقب بکشید و به موقعیت اولتان برگردید. همین حرکت را با پای دیگرتان انجام دهید. در روز اول، این حرکت را 15 بار انجام دهید و در روزهای بعد هر روز 5 بار به آن اضافه کنید.

 

بالا و پائین

 

در جلو کالسکه و رو به کودکتان حرکت کنید. پاها را به عرض شانه ها باز کنید. زانوها را کمی خم کنید تا به حالت نشسته دربیایید. باسنتان باید در پشت شما قرار گیرد. در این حالت، میتوانید بازوان خود را به سمت جلو باز کنید و کودک خود را نوازش کنید. پس از نگهداشتن خود در این حالت برای چند ثانیه، به موقعیت اول خود برگردید. در روز اول، این حرکت را 10 بار انجام دهید و در روزهای بعد هر روز 5 بار به آن اضافه کنید.

 

پیاده روی

 

کودک خود را در کالسکه اش قرار دهید و باهم به پیاده روی های طولانی بروید. در طول پیاده روی، سرعت خود را بالا نگه دارید.

 

 

 

منبع مطلب: شبکه ZNN www.znnnetwork.com


replika saat
hublot replika saat"
antalya lazer epilasyon
antalya cilt bakımı
astropay kart bozumu
astropay
astropay kart bozumu
astropay
Access denied | link.seocenter.xyz used Cloudflare to restrict access

Error 1005 Ray ID: 47a9b843e5ec64ab • 2018-11-16 11:46:54 UTC

Access denied

What happened?

The owner of this website (link.seocenter.xyz) has banned the autonomous system number (ASN) your IP address is in (24940) from accessing this website.