خوابهای راحت

c-3-1a-400x252

خوابهای راحت

الگوی خواب کودک تان را تعقیب کنید

 

 

مشاور مطالب مولفیکس:

دکتر بِرنا اِلکابس، متخصص کودکان

 

 

نشاط کودک شما هنگام بیدار شدن صبحگاهی نشانه آن است که چقدر خوب میخوابد و رشد خود را با نشاط ادامه میدهد. با تامین برنامه خواب سالم، میتوانید مطمئن شوید که او همیشه با لبخند و شادی بیدار میشود و به رشد خود با روندی سالم و شاد ادامه میدهد.

 

در اینجا توصیه مفیدی داریم: تعقیب برنامه خواب کودکتان. هنگامی که به این نکته توجه میکنید که خواب پیوسته چقدر در رشد مغز بچه های زیر 3 سال موثر است، اهمیت یک برنامه خواب منظم آشکارتر میشود. برای تامین سالمترین عادات خواب به کودکتان، باید ابتدا الگوهای کنونی خواب او را تشخیص دهید و بر اساس ایرادات این الگو میتوانید راه حلهایی را جستجو کنید که بهترین نتایج را خواهند داشت.

 

پس از تهیه یک نسخه چاپ شده از برنامه خواب کودک که در زیر شرح داده شده است (یا پس از تهیه همان برنامه در کامپیوترتان یا بر روی یک برگ کاغذ)، با رنگ کردن مربعهای کوچکِ برنامه بر اساس ساعاتی که بچه شما هر روز میخوابد، میتوانید الگوهای خواب او را تنها در چند روز تعیین کنید.

 

کودک من چقدر خواب لازم دارد؟

 

18-15 ساعت نیاز خواب روزانه برای یک بچه تازه متولد شده، پس از 6 ماه نخست به 14-12 ساعت کاهش پیدا میکند. خواب روزانه بچه ها در این سن معمولا 2 تا 3 ساعت است که بصورت دو چرت روزانه هنگام ظهر و بعد از ظهر است. همچنان که تعداد شیردهی از طریق سینه را به کودکتان در شب کاهش میدهید، خواب شبانه طولانی تر و پیوسته تر میشود.

 

اگر با وجود اینکه به او شیر سینه نمیدهید، کودکتان بیش از یکبار در طول شب از خواب بیدار میشود، شما تنها نیستید. تقریبا نیمی از بچه های 6 تا 12 ماهه در طول شب بیدار میشوند. قرار دادن یک عروسک خوابیده در کنار کودک و باز گذاشتن در اتاقش برای اینکه صدای شما را بشنود، میتواند باعث احساس امنیت او شود و خواب آرام او را تضمین کند.

 

 

نکات طلایی برای خوابهای راحت

 

کودک شما هنگامی که جایش خشک و تمیز است خیلی بهتر میخوابد. با این پیش فرض، اگر یک پوشک با کیفیت بالا و راحت انتخاب کنید میتوانید مطمئن شوید که او عمیق و راحت خواهد خوابید. اگر مطمئن هستید که گرسنه نیست و باد گلویش هم بیرون آمده است، میتوانید آماده شدن برای خواب را آغاز کنید.

 

بسیاری از مادران برای ایجاد حس نظم در برنامه های خواب روزانه و شبانه کودکشان، برنامه های خواب ثابتی را تنظیم میکنند. شما نخست میتوانید زمانی را که در طی آن کودک شما میخوابد تعیین کنید و برنامه خوابش را نیم ساعت پیش از این زمان آغاز کنید. حمام کردن کودک، شیر دادن به او از طریق شیشه یا سینه، خواندن کتاب و آواز برای او میتوانند بخشی از برنامه خواباندن کودک باشند. کلید موفقیت، تکرار همان کارها بصورت روزانه در زمان ثابت است. در نتیجه، کودک شما این زمان را بعنوان زمان خوابش تشخیص خواهد داد و با آرامش به خواب خواهد رفت.

 

منبع مطلب: شبکه ZNN www.znnnetwork.com


replika saat
hublot replika saat"
antalya lazer epilasyon
antalya cilt bakımı
astropay kart bozumu
astropay
astropay kart bozumu
astropay
Access denied | link.seocenter.xyz used Cloudflare to restrict access

Error 1005 Ray ID: 47a9f380c08ac2a6 • 2018-11-16 12:27:21 UTC

Access denied

What happened?

The owner of this website (link.seocenter.xyz) has banned the autonomous system number (ASN) your IP address is in (24940) from accessing this website.